Dashboard home

Door Sjoerd op 27 november 2017

Het IBEO Dashboard is jouw persoonlijke toegangspoort tot de verschillende software pakketten waar IBEO mee werkt, maar ook de plek waar je gemakkelijk advies kunt vragen aan je Superhelden en kunt zien wat jouw openstaande taken zijn.

Toegang tot onze software pakketten

Via de verschillende knoppen ga je naar het systeem waar je mee wilt werken. Het kan zijn dat niet alle bovenstaande knoppen zichtbaar zijn voor jou. Dat betekent dat je niet ieder systeem nodig hebt voor jouw administratie. Door op een knop te klikken opent er een nieuw venster. Je wordt automatisch ingelogd in het systeem dat erachter zit. Let op: Wanneer je uitlogt op het IBEO Dashboard log je niet automatisch uit bij de software waarop je hebt geklikt. Het kan immers zo zijn dat je daarin nog verder wilt werken. Wil je dus stoppen, of wisselen van account, log dan altijd ook nog even apart uit bij het software pakket waarop je bent ingelogd.

Jouw openstaande taken

Natuurlijk verzorgen wij jouw volledige administratie. Maar, zonder jouw hulp wordt dat voor ons praktisch onmogelijk. Het zal altijd wel een keer voorkomen dat je een factuur vergeten bent door te sturen, of dat wij op jouw bankrekening transacties voorbij zien komen die we niet gelijk kunnen plaatsen. In plaats van aannames te doen, zullen wij altijd aan jou vragen waar de transactie betrekking op heeft. Zo weten we allebei zeker dat de administratie klopt. Deze vragen vind je achter de Openstaande Banktransacties. Meer informatie over de werking van deze module vind je hier.

Het betalen van jouw leveranciers kan op verschillende manieren. In een winkel kun je de betalingen bijvoorbeeld per pin of  contant voldoen. Daarnaast kun je een leverancier een machtiging geven voor automatische incasso. Dat is handig, want dan worden de facturen automatisch door de leverancier van je rekening afgeschreven. Echter, het kan ook zo zijn dat je graag zelf bepaalt wanneer je jouw facturen betaalt. Om te voorkomen dat je iedere factuur met de hand moet overmaken hebben wij daarvoor een betaalmodule ontwikkeld. Meer informatie over de werking van deze module vind je hier. Door op de Openstaande Inkoopfacturen te klikken kom je gelijk in jouw overzicht met nog niet betaalde facturen van je leveranciers.

Direct extra diensten afnemen

Heb je behoefte aan extra adviesgesprekken (buiten het jaarlijks adviesgesprek dat binnen je abonnement valt)? Of heb je voor bijvoorbeeld een bank een rapport met tussentijdse cijfers nodig? Vraag dan via deze weg gemakkelijk je diensten aan. Zoals je weet werken wij uitsluitend met vaste tarieven, dat betekent dat we ook voor deze diensten vooraf duidelijk aangeven wat de kosten gaan zijn. Als jij daarmee akkoord gaat, kun je er zeker van zijn dat wij niks extra’s zullen rekenen. Nadat jij een dienst hebt aangevraagd, ontvangt jouw Superheld hier automatisch een bericht van. Hij / zij zal vervolgens zo snel mogelijk contact met je opnemen om alles door te nemen.

Contact met jouw persoonlijke Superheld

Heb je vragen over de werking van de software of over je boekhouding? Dan kun je altijd direct contact opnemen met jouw persoonlijke Superheld. Tijdens kantooruren kun je bellen met het nummer dat op je Dashboard staat. Is jouw Superheld op dat moment even niet bereikbaar, dan wordt je automatisch doorverbonden met onze telefoniste. Liever per mail contact? Dan kun je op de foto van jouw contactpersoon klikken. In de popup die verschijnt kun je jouw vraag stellen. Deze komt direct binnen bij jouw Superheld. Je ontvangt daarvan ook een bevestiging per mail. Wij streven er altijd naar om de vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Ook tijdens afwezigheid van jouw Superheld, dan zal zijn / haar collega de vraag oppakken.

Recente berichten